صافی بنزین از مهمترین قطعات خودرو است که تاثیر بسزایی در راندمان خودرو دارد. بنابراین دقت در خرید نوع اصلی آن بسیار مهم است.خرید صافی بنزین آلومینیومی اصلی از طریق سایت با قیمت ارزان میسر است.

وظیفه صافی بنزین

این قطعه وظیفه ی مهمی در خودرو دارد. عملکرد آن به این صورت است که هنگامی که بنزین توسط پمپ مکش شده تا به موتور برسد، قبل از رسیدن بنزین به موتور ابتدا از صافی عبور کرده و ناخالص های آن رفع میشود تا بنزین تمیز به موتور برسد.
صافی بنزین از ورود ناخالصی ها و ذرات معلق موجود در مخازن بنزین که به آن وارد شده است، جلوگیری میکند. از این رو سبب بالا رفتن عمر موتور میشود و نقش مهمی در سلامت خودرو و افزایش راندمان آن ایفا میکند.

صافی بنزین آلومینیومی اصلی

انواع صافی بنزین موجود در بازار

  •  صافی بنزین آلومینیومی
  • صافی بنزین پلیمری دو سر صاف
  • صافی بنزین پلاستیکی
  • صافی بنزین پلیمری
  • صافی بنزین سر صاف پراید
  • صافی بنزین سر کج پراید

از انواع دیگر صافی ها میتوان به صافی بنزین ضد بخار،صافی بنزین ضد زنگ زدگی و صافی بنزین ضد رطوبت اشاره کرد.

صافی بنزین آلومینیومی اصلی

سایت های خرید صافی بنزین آلومینیومی اصلی

صافی های بنزین را میتوان هم به صورت حضوری از فروشگاه های موجود در بازار تهیه کرد و هم به صورت آنلاین از طریق سایت ها و مراکز فروش اینترنتی. سایت های متنوعی فروش این محصولات را بر عهده دارند.
باید به این نکته اشاره نمود که خرید این محصول از طریق سایت ارزانتر و به صرفه تر از خرید آن به صورت حضوری از بازار است. باید دقت نمود از سایت معتبر خرید را انجام دهید و در صورت بروز مشکل با واحد پشتیبانی نمایندگی مربوطه ارتباط برقرار کنید.

صافی بنزین آلومینیومی اصلی

اهمیت اصلی بودن صافی بنزین

صافی های بنزین تقلبی موجب وارد شدن فشار به پمپ بنزین، پایین آمدن توان موتور، ایجاد مشکل در روشن شدن خودرو و دیگر مشکلات میشود.
علت ایجاد این گونه مشکلات به دلیل تفاوت عملکرد این دو نوع است. در واقع به دلیل پایین بودن کیفیت صافی های بنزین تقلبی، این صافی ها سبب عبور ناخالصی ها و ذرات ریز مضر از صافی و ورود آنها به موتور خودرو میشود به همین علت توان موتور خودرو کاهش میابد.
همچنین صافی های تقلبی ممکن است به دلیل فشردگی زیاد مانع عبور درست و جریان بنزین شوند و باعث کاهش توان موتور شوند.

تفاوت قیمت صافی بنزین آلومینیومی اصلی و تقلبی

قمیت صافی های بنزین تقلبی و اصلی تفاوت ناچیزی با هم دارند. در عین این تفاوت قیمت کم، تفاوت عملکرد این دو بسیار زیاد بوده و در نتیجه تاثیری کاملا متفاوتی در خودرو میگذارند.
استفاده از صافی بنزین اصلی ذر خودرو بسار حائز اهمیت است، چرا که تاثیر بسیار زیادی ذر عمر موتور و در نهایت خودرو دارد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *