بیل مکانیکی Cat 321 از موتور کار استفاده می کند. در اینجا یک نوع روغن است که در بیل مکانیکی استفاده می شود و یک نوع روغن دیگر در موتور مینی دیگر و همچنین بولدوزر تراک استفاده می شود.

انواع روغن موتور-روغن موتور بنز-فقیهی کار

روغن موتور دیزلی پنج ستاره سنتتیک 5W-40 هوی دیزل

روغن موتور دیزل سنگین  پنج ستاره سنتتیک 5W-40 یک روغن موتور ترکیبی مصنوعی با کارایی بالا است که مخصوص استفاده در موتورهای دیزل و تجهیزات خارج از جاده است. این روغن دیزل برای استفاده در کامیون های سنگین در بزرگراه ها، تجهیزات کشاورزی و ساختمانی، موتورهای دریایی و تجهیزات خارج از جاده مناسب است.

این محصول برای فواصل خدمات طولانی که در آن OEM فاصله تخلیه بیش از حد معمول را صادر کرده است ایده آل است. روغن موتور دیزل سنگین پنج ستاره سنتتیک 5W-40 برای استفاده در دیزل های چهار زمانه تنفس طبیعی یا توربوشارژ که به روغن چند درجه ویسکوزیته SAE 40 با نام سرویس API CJ-4 نیاز دارند و همچنین کیفیت این روغن و کیفیت روغن گتکس بسیار خوب و توصیه می شود.

روغن موتور ترکیبی مصنوعی ممتاز موتور کرافت 5W-20

روغن موتور ترکیبی ترکیبی ممتاز موتور کرافت 5W-20 یک روغن موتور خودروی سواری با کیفیت برتر است که توسط شرکت فورد موتور توصیه شده است. این روغن با یک بسته افزودنی با کیفیت بالا برای افزایش توانایی روغن در ارائه عملکرد عالی در خودروهای قدیمی و جدیدتر فرموله شده است.

روغن موتور ترکیبی مصنوعی ممتاز 5W-20 موتور کرافت تمام الزامات کمیته استانداردسازی و تأیید روانکار بین المللی (ILSAC) مشخصات GF-2 و رده های سرویس API SN و قبل و همچنین رده خدمات API SM را برآورده می کند یا از آن فراتر می رود. با پشتوانه گارانتی دو ساله/نامحدود مسافت پیموده شده شرکت فورد موتور؛ پوشش گارانتی اضافی در صورت استفاده با فیلترهای Motorcraft موجود است.

انواع روغن موتورهای دیزلی - مدیریت حمل و نقل بار

صادرات روغن موتور

روغن موتور فول سنتتیک پیشرفته Castrol 04384 EDGE 0W-40 A3/B4

Castrol EDGE 0W-40 A3/B4 یک روغن موتور تمام مصنوعی پیشرفته است که برای مصرف کنندگانی طراحی شده است که حداکثر کارایی موتور را از خودروهای مدرن امروزی که نیاز به سطح حفاظتی بالا و روغن های با کارایی بالاتری دارند، می خواهند.

Castrol EDGE 0W-40 A3/B4 یک روغن موتور تمام مصنوعی پیشرفته است که برای مصرف کنندگانی طراحی شده است که حداکثر کارایی موتور را از خودروهای مدرن امروزی که نیاز به سطح حفاظتی بالا و روغن های با کارایی بالاتری دارند، می خواهند.

Castrol EDGE 0W-40 A3/B4 که در برابر سخت‌ترین نیازهای صنعت آزمایش شده است، سطوح بی‌نظیری از عملکرد و حفاظت لازم برای دستیابی به حداکثر عملکرد موتور را فراهم می‌کند.

Castrol EDGE 0W-40 A3/B4 در مقابل BMW Longlife-01، MB-Approval 229.51، Porsche C30، VW 502 00 / 505 00 که این مشخصات مورد نیاز است، تأیید شده است. همچنین برای استفاده در بسیاری از وسایل نقلیه دیگر که روغن SAE 0W-40 یا 5W-30 توصیه می شود، مناسب است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *