جهت خرید انواع ضد یخ ایرانی به صورت عمده و یا تکی می توانید به مراکز فروش این محصول مراجعه بفرمایید.

تلاش در جهت نگهداری و حفظ سلامت قطعات خودرو همیشه مورد توجه بوده.در این مطلب به بررسی یکی از محصولات مهم در افزایش طول عمر ماشین یعنی ضد یخ می پردازیم.

ضد یخ چیست

همه ی ما از اهمیت نگهداری درست از خودرو ها آگاه هستیم.تأثیراتی که خودرو های فرسوده بر محیط زیست می گذارند و حتی هزینه ای که باید صرف درست کردن آن ها شود، باعث شده است که همواره بیشترین تلاش جهت کاهش دادن خرابی های خودرو انجام بشود.

یکی از محصولات بسیار پر کاربرد در این امر ضد یخ می باشد.همانطور که می دانید موتور ماشین در اثر کار کردن گرم می شود و این گرما قابلیت آسیب زدن به دیگر اجزای آن را دارد.

بنابرین برای جلوگیری از این آسیب ها همیشه از سیالی در موتور ماشین استفاده می شود که آب است.اما با توجه به این موضوع که آب خالص بسیار زود یخ می زند و یا به جوش می آید، از ماده ای با فرمولاسیون خاص که با نام ضد یخ شناخته می شود همراه آب استفاده می شود.جهت خرید انواع ضد یخ ایرانی ابتدا با ویژگی های این محصول در متن زیر آشنا شوید.

خرید انواع ضد یخ ایرانی

ویژگی های انواع ضد یخ ایرانی

ضد یخ ها با توجه به فرمولاسیون منحصر به فردی که دارند، نقطه ی جوش سیال را افزایش و نقطه انجامد آن را کاهش می دهند، که باعث می شوند گرما و سرما ی بیش از حد سیال در موتور موجب آسیب رسانی به سایر قطعات خودرو نشود.

این آسیب رسانی می تواند به صورت خوردگی و زنگ زدگی قطعات خودرو خود را نشان دهد.نکته ای که باید حین استفاده از ضد یخ به آن توجه فرمایید تا بتوانید بیشترین کارایی را از آن کسب کنید، ترکیب مناسب آن با آب و همینطور استفاده از آب با املاح کم است.

تولید انواع ضد یخ ایرانی

در ابتدای آشکار شدن فواید استفاده از سیالی خنک کننده در خودرو از محصولاتی مانند گلیسیرین، الکل اتیلیک، آب شکر و … برای این امر استفاده می شد.

اما با پیشرفت علم و مشخص شدن فواید بی شمار اتیلن گلیکول، این محصول جایگزین دیگر انواع خنک کننده ها شد؛ تا جایی که در حال حاضر رایج ترین انواع ضد یخ دارای این ترکیب در ساختار خود می باشند.

خوشبختانه تولید انواع ضد یخ با کیفیت هایی بسیار بالا و برابر با نمونه ی خارجی در حال حاضر در کشور عزیزمان در حال انجام است که موجب کارآفرینی و تولید درآمد در کشور هم شده اند.

خرید انواع ضد یخ ایرانی

ضد یخ ها را می توانید در دو نوع وارداتی و تولید داخل در بازار تهیه کنید.دقت کنید ضد یخ ها با توجه به فرمولاسیون های متفاوتی که دارند دارای ویژگی های منحصر به فرد خود هستند و طریقه ی مصرف آن ها هم متفاوت است.

پیشنهاد ما به شما این است که پیش از خرید محصول به این تمایزات توجه کنید و محصولی با بیشترین کاربرد را تهیه فرمایید.برای خرید ضد یخ ها می توانید به فروشگاه های لوازم خودرو و یا سایت های خرید اینترنتی مراجعه کنید.

خرید انواع ضد یخ ایرانی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *