نگهداری صحیح موتور دیزل شما می تواند عمر وسیله نقلیه شما را تا حد زیادی افزایش دهد. شاید از خود بپرسید بهترین روغن موتور دیزل چیست؟ همه روغن‌های موتور با هم برابر نیستند و انتخاب بهترین روغن موتور برای موتورهای دیزلی می‌تواند به عمر طولانی‌تر موتور دیزل شما کمک کند، همچنین به ماندگاری خود روغن کمک می‌کند تا از تعویض بی‌پایان روغن جلوگیری کنید.

قیمت و خرید روغن موتور پارس مدل پرتو CD حجم 20 لیتر (25w-50) - فروشگاه اینترنتی شهر روغن

اولین چیزی که باید برای صادرات روغن موتور تصمیم بگیرید این است که آیا می خواهید از روغن مصنوعی استفاده کنید یا سنتی. روغن سنتی از روغن معدنی طبیعی تهیه می شود و اغلب ناخالصی هایی دارد. روغن مصنوعی یک محصول تولید شده است که روغن طبیعی را تکرار می کند، اما هیچ ناخالصی ندارد، سازگارتر است و اغلب دارای مواد افزودنی برای بهبود عملکرد و طول عمر است. روغن مصنوعی گرانتر از روغن طبیعی است که تنها نقطه ضعف آن است. اگر بهترین روغن موتور را برای موتور دیزل خود می خواهید، سنتتیک همیشه بهترین انتخاب برای سلامت و ایمنی موتور شما است.

همچنین همیشه می خواهید مطمئن شوید که از بهترین روغن دیزلی که برای موتورهای دیزلی ساخته شده است استفاده می کنید. روغن موتور برای موتورهای دیزلی دارای افزودنی های مختلفی است که به منظور بهبود طول عمر و عملکرد موتورهای دیزلی است و روغن موتورهای دیزلی نیز ویسکوزیته بالاتری دارد.

مقایسه روغن موتور بنزینی و دیزلی-روغن موتور بنز-فقیهی کار

بهترین روغن موتورهای دیزلی

روغن موتور کامیون Mobil 1 5W-40 Turbo Diesel یا Mobil Super 96819 15W-40 Delvac 1300

نام تجاری روغن موتورهای مصنوعی مخصوص دیزل Mobil از بهترین های موجود است، به علاوه پیدا کردن آنها آسان است. روغن موتور موبیل در دماهای پایین بسیار خوب عمل می کند و آن را به گزینه ای ایده آل برای آلبرتایی ها تبدیل می کند. روغن موتور Mobil از محافظت، روانکاری و افزایش عملکرد موتور و همچنین جلوگیری از نشتی استفاده می کند. روغن موبیل یک راه عالی برای افزایش عملکرد و در عین حال افزایش طول عمر است. همچنین لازم نیست نگران این باشید که روغن ایرانول 16000 چند کیلومتر کار میکند و تعویض روغن خود به دفعات باشید، زیرا فرمول کاملاً مصنوعی از تجمعی که می تواند به موتور شما آسیب برساند جلوگیری می کند. روغن موتور مخصوص دیزل Mobil یک انتخاب فوق العاده برای همه موتورهای دیزلی است، تنها نقطه ضعف آن این است که شما می توانید Mobil را فقط به گالن بخرید، که اندازه گیری آن را با تعویض روغن کمی دشوارتر می کند.

روغن موتور مصنوعی با کارایی بالا رویال بنفش 04154 دارای مجوز API SAE 15W-40

رویال بنفش افزودنی های اختصاصی را با روغن های پایه درجه یک ترکیب می کند و یک روغن بسیار موثر و محافظ ایجاد می کند. رویال بنفش به کاربران قابلیت‌های عملکردی پیشرفته‌تری می‌دهد و در عین حال برای بهینه‌سازی راندمان سوخت کار می‌کند، و آن را به انتخابی عالی برای رانندگان روزانه تبدیل می‌کند. روغن موتور رویال بنفش روی سیستم موتورهای دیزلی نیز بسیار آسان است و آن را برای موتورهای بازسازی شده، موتورهای کاملاً جدید یا موتورهایی با مسافت پیموده شده بالا انتخاب می کند. این روغن حاوی مواد افزودنی است که از اصطکاک فلز به فلز جلوگیری می کند و همچنین به تمیز کردن و شستشوی هرگونه لجن و لجن کمک می کند. تنها عیب رویال پرپل این است که بطری های به اندازه گالن ممکن است کمی پایین بیایند و هیچ علامتی روی ظرف وجود نداشته باشد، بنابراین هنگام پر کردن روغن باید مراقب باشید.

قیمت آنلاین روغن موتور | فروشگاه اینترنتی انواع روغن های صنعتی - نیکان اویلز

روغن گتکس

روغن موتور دیزلی معمولی 15W-40 Shell Rotella T4 Triple Protection

روغن موتور دیزل شل یک انتخاب عالی برای موتورهای دیزلی جدید و قدیمی است زیرا از الزامات API CJ-4 فراتر می رود. روغن موتور شل عملکرد فوق العاده ای را ارائه می دهد و کنترل ویسکوزیته را افزایش می دهد. به همین دلیل، روغن دیزل شل بدون توجه به دمای خارجی بسیار عالی است، زیرا ویسکوزیته آن تغییر چندانی نمی کند و آن را به انتخابی فوق العاده برای ما ساکن در شمال تبدیل می کند. این روغن همچنین دارای برخی عملکرد سایش بداهه است، بنابراین محافظت زیادی در برابر سایش و پارگی موتور ایجاد می کند. این روغن برای محافظت از شما در برابر هر گونه لجن یا تجمعی که ممکن است رخ دهد ساخته شده است، و همچنین زمانی که نیاز دارید موتور خود را کمی بیشتر فشار دهید، برخی از قابلیت های عملکرد بهبود یافته را ارائه می دهد. تنها معایب شناخته شده این است که برخی از خریداران اعلام کرده‌اند که بطری‌هایشان نشت کرده است یا وقتی روغن می‌سوزد بوی بد می‌دهد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *