سبد خرید خود را به راهروی مواد غذایی کنسرو شده هر فروشگاه مواد غذایی هدایت کنید و با دریایی از محصولات گوجه فرنگی با برچسب قرمز روبرو خواهید شد.

از گوجه فرنگی خرد شده تا شیشه های سس اسپاگتی، انتخاب ها ادامه دارد. و مطمئناً، تفاوت بین، مثلاً، یک بطری سس گوجه فرنگی و یک قلع ارزشمند سان مارزانوس واضح است.

رب گوجه لوکس چین یکی از رایج‌ترین موادی است که در کتاب‌های دستور پخت به آن‌ها اشاره می‌ شود و تقریبا در 90 درصد غذاها به کار می روند.

سس گوجه فرنگی کنسرو شده پوره پخته شده از گوجه فرنگی های بدون مزه است، در حالی که رب گوجه فرنگی سس گوجه فرنگی است که کم شده تا غلیظ شود.

با وجود نامش، نمی توانید سس گوجه فرنگی را از یک قوطی روی نودل بریزید و آن را یک روز بنامید. منگنه انباری قرار است به عنوان پایه ای برای آب پز، خورش و البته سس های ماکارونی پیچیده تر استفاده شود.

رب گوجه لوکس چین

و از آنجایی که سس گوجه فرنگی کمی پخته شده است، سس گوجه فرنگی کنسرو شده دارای اسیدیته شدیدی است که با زمان پخت بیشتر نرم می شود و می تواند یک تکان خوشایند و لحظه آخری را به یک دستور پخت کامل اضافه کند.

از سوی دیگر، رب گوجه فرنگی همان چیزی است که بعد از تبدیل سس کنسرو شده گوجه فرنگی به رنگ زرشکی تیره به دست می آورید.

با طعم شدید، مقدار کمی از رب طعم گوجه فرنگی را بدون مایع اضافی که با استفاده از گوجه فرنگی تازه به دست می آید، به ظرف اضافه می کند.

و در حالی که این بدان معناست که رب گوجه‌فرنگی چاشنی ستاره‌ای است که می‌تواند طعمی شبیه به پختن آن برای ساعت‌ها ایجاد کند، به خاطر داشته باشید که شیرینی مشخص گاهی اوقات می‌تواند بسیار زیاد باشد.

در این صورت، پاشیدن سرکه به تعادل ظرف شما کمک می کند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *