تنوع بیسکویت شکلاتی خارجی بسته به مواد، طعم و بافت بسیار متفاوت است. بیایید با انواع بیسکویت آشنا شویم:

بیسکویت ویفری
ویفرها بیسکویت های کوکی با بافت تخت هستند که ترد، نرم، نازک و سبک هستند. آنها در ایتالیا و اتریش سرچشمه گرفتند.

این بیسکویت های خشک در طعم های مختلف، از وانیلی گرفته تا شکلاتی و گاهی اوقات با یک لایه داخلی پر از خامه در دسترس هستند.

بیسکویت زنجبیلی
کوکی‌های زنجبیلی یک خوراکی و میان‌وعده کلاسیک انگلیسی هستند. همانطور که از نام آن پیداست، بیسکویت ها دارای پودر زنجبیل و اجزای پخت اضافی مانند آرد، دارچین و جوز هندی هستند.

بیسکوییت
Double Chocolate Chip Cookies 20 Ideas for Double Chocolate Chip Cookies

این بیسکویت ها بافتی سفت دارند اما روی زبان ذوب می شوند و طعم شیرین و دلپذیری دارند. آنها یک میان وعده ترد و عالی برای خوردن با چای یا قهوه هستند.

بیسکویت گوارشی
بیسکویت های گوارشی بیسکویت های شیرین نشده یا نیمه شیرین هستند که می توانند بخشی از یک رژیم غذایی سالم باشند.

این بیسکویت های غنی از فیبر شما را برای مدت طولانی سیر نگه می دارد. بر خلاف آرد سفید یا اجزای فرآوری شده، اینها از غلات کامل استفاده می کنند.

بیسکویت ها
بیشتر کوکی ها با توجه به بافت، خشک، غلیظ، ترد و متراکم هستند. کوکی ها انواع بیسکویت های نانوایی هستند که می توانند طعم ها و مواد پرکننده مختلفی داشته باشند. آنها به عنوان یک میان وعده سیر کننده هستند و بهتر است به تنهایی یا همراه با نوشیدنی هایی مانند چای مصرف شوند.

بیسکویت Arrowroot
بیسکویت های Arrowroot یک میان وعده مغذی و خوشمزه برای افرادی است که به دنبال جایگزین های بدون آرد برای کلوچه ها و بیسکویت ها هستند.

این بیسکویت ها شامل آرد پیکان است تا طعم منحصر به فرد و غنی، ویتامین ها و سایر درشت مغذی ها را به آنها بدهد. این ها میان وعده های ایده آلی برای ست کردن با چای یا قهوه هستند.

مشروب بربون
بیسکویت های بوربن در انگلستان تولید می شوند. آنها خشک، ترد و خوش طعم هستند، با پر کردن کرم شکلاتی آنها را به یک میان وعده عالی در روز تبدیل می کند.

بیسکویت کراچی
بیسکویت های معروف هندی که با نام بیسکویت کراچی یا عثمانی شناخته می شوند، کوکی های ضخیم، مسطح و گرد شکل برای میان وعده های شبانه هستند. آنها از نظر طعم و مزه غنی، با لذیذی ملایم شیرین و شور هستند که به خوبی با چای و قهوه ست می شود.

ماکارون ها
ماکارون، یک شکل آمریکایی از بیسکویت فرانسوی، یکی دیگر از انواع بیسکویت معروف است که در حال محبوب شدن است. این بیسکویت ها با طعم نارگیل طعم ملایم و شیرینی دارند و بیسکویت های خشک و سبکی هستند که به شکل دایره ای هستند. بیسکویت های ترد بیرونی و نرم داخلی را بهتر است به عنوان دسر یا مخلفات همراه با سایر میان وعده ها در طول عصر و عصر سرو کنید.

سوخاری
سوخاری ها بیسکویت های سفت و خشک یا نان دوبار پخته شده هستند که گاهی اوقات مردم به عنوان دندان درآور برای نوزادان استفاده می کنند. سوخاری کیک سوخاری است که با کیک به جای نان درست می شود که در برخی فرهنگ ها رایج است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *