در اوایل دهه 1990، ماشین‌های لباسشویی بوش سری 4 پیشرفته از میکروکنترلرهایی برای فرآیند زمان‌بندی استفاده کردند. اینها قابل اعتماد و مقرون به صرفه بودند.

بنابراین بسیاری از ماشین‌های ارزان‌تر هم اکنون به جای تایمرهای الکترومکانیکی، میکروکنترلرها را در خود جای داده‌اند.

از دهه 2010، برخی از ماشین‌های لباسشویی دوو دارای نمایشگرهای لمسی، نمایشگرهای تمام رنگی یا رنگی، یا پنل‌های کنترل حساس به لمس هستند.

در سال 1994، صنایع استابر ماشین لباسشویی System 2000 را عرضه کرد که تنها واشر با بارگیری از بالا و محور افقی در ایالات متحده تولید می شود.

وان شش ضلعی مانند یک دستگاه بارگیری از جلو می چرخد ​​و فقط یک سوم آب از بالابرهای معمولی مصرف می کند. این عامل باعث شده است که به دلیل راندمان بالای آن، رتبه انرژی ستاره را دریافت کند.

این نوع ماشین لباسشویی جی پلاس مدل 990 و خشک کن محور افقی (با یک درام دایره ای) اغلب در اروپا استفاده می شود، جایی که فضا محدود است، زیرا عرض آنها می تواند به 40 سانتی متر (16 اینچ) برسد.

در سال 1998، شرکت مستقر در نیوزلند Fisher & Paykel خط ماشین لباسشویی SmartDrive خود را در ایالات متحده معرفی کرد.

این ماشین لباسشویی سامسونگ 6 کیلویی از یک سیستم کنترل شده توسط کامپیوتر برای تعیین فاکتورهای خاصی مانند اندازه بار استفاده می کند و به طور خودکار چرخه شستشو را متناسب با آن تنظیم می کند.

همچنین از یک سیستم شستشوی ترکیبی استفاده کرد، ابتدا با شستشوی “Eco-Active”، با استفاده از سطح پایین آب چرخشی که روی بار پاشیده می‌شود و سپس شستشوی سنتی‌تر انجام می‌شود.

SmartDrive همچنین دارای موتور الکتریکی مستقیم بدون جاروبک DC بود که با از بین بردن نیاز به سیستم گیربکس، درایو کاسه و همزن را ساده کرد.

  • منابع:
    1. Washing machine
  • تبلیغات: 
    1. دلیل استفاده از لوبیا در کشورهای در حال توسعه
    2. فردی که با استفاده از فکر خود در مسیر ثروت قرار گرفت
    3. ساختن خانه در کره ماه توسط معروف ترین فرد جهان!
    4. روغن زیتون از ابتلا به سرطان جلوگیری می کند

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *