پخش کننده اصلی روغن موتور پارس دو گانه سوز به عنوان نمایندگی اصلی فروش این محصولات شناخته شده و تمامی روغن موتورهای این شرکت را دارا می باشد. قیمت روغن موتور در این نمایندگی بسیار مناسب تر از دیگر مراکز می باشد به این خاطر که محصولات موجود به صورت مستقیم از شرکت سازنده خریداری شده و به فروش می رسد.

 

مشخصات روغن موتور پارس دوگانه سوز

مشخصات روغن موتور پارس دوگانه سوز انواع روغن موتور پارس دو گانه سوز دارای مشخصات گوناگونی از جمله رنگ و غلظت آن می باشد. روغن موتور هایی که در خودروهای دوگانه سوز مورد استفاده قرار می‌گیرند باید دارای غلظت کمتر و خاصیت روانکاری بیشتری داشته باشند به این خاطر که جریان سوختی که در این خودرو مورد استفاده قرار می‌گیرد گاز است و هوا منجر به خشک شدن قطعات خودرو می گردد بنابراین روغن موتور می تواند تاثیر بسزایی در سلامتی موتور خودرو داشته باشد.

افرادی که خودرو دوگانه سوز دارند باید به هنگام خرید روغن دقت کافی را داشته باشند تا بتوانند محصول باکیفیت را خریداری نمایند. رنگ روغنی که برای خودرو پارس دوگانه سوز مورد استفاده قرار می گیرد زرد روشن می باشد و  دارای برند های معتبر هستند، بنابراین از محصولاتی با برندهای متفرقه استفاده نکنید به این دلیل که در تولید این روغن ها از مواد اولیه بسیار بی کیفیت استفاده شده و ممکن است پس از چندین بار استفاده خودرو شما دچار مشکل گردد.

تولیدکنندگانی که به تولید روغن موتور برای خودروهای دوگانه سوز مشغول هستند با استفاده از  فرمولاسیون خاص و ویژه طبق استانداردهای جهانی روغن هایی را تولید نموده اند که دارای خاصیت روانکاری بالایی می باشند و از ساییدن و فرسایش قطعات در مرور زمان جلوگیری می کنند.

خرید روغن موتور پارس در انواع مختلف

خرید روغن موتور پارس در انواع مختلف با خرید روغن موتور پارس در انواع مختلفی از این نمایندگی می توانید تخفیفات ویژه را از فروشندگان محصولات دریافت نمایید. این مرکز انواع گوناگون این محصول را به صورت عمده و با قیمت استثنایی به شما مشتریان عزیز عرضه می نماید.

امروزه افراد زیادی از سراسر ایران به این مرکز مراجعه می کنند تا بتوانند محصولی با کیفیت بالا را خریداری نمایند. تمامی روغن های موجود در این نمایندگی دارای تاییدیه استانداردهای جهانی بوده، بنابراین می توان گفت که از لحاظ مرغوبیت از درجه کیفی بالایی برخوردار می باشند.

به دلیل تقاضای بالای بازار برای خرید این محصول شرکت هایی که به تولید روغن موتور خودروهای دوگانه سوز مشغول می باشند دارای رونق بالایی هستند. این شرکت‌ها توانسته اند علاوه بر تامین نیازهای داخلی به این محصول سالانه مقدار بالایی از این روغن ها را به کشورهای دیگر نیز صادر نمایند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *