روغن موتور کوانتیک 20w50 یکی از بهترین و با کیفیت ترین روغن موتور ها در بازار است. این روغن موتور کارایی های بسیار زیادی دارد. روغن موتور گرانروی خوب و چگالی مناسبی دارد. قیمت آن هم قیمتی مناسب می باشد. روغن موتور یک عامل خیلی مهم در حفظ سلامت و طول عمر موتور است، پس در انتخاب آن باید خیلی دقت کرد. چون اگر روغن موتوری مناسب با موتور خودرو مان خریداری نکنیم، ممکن است به موتور آسیب بزند.

فروشگاه روغن موتور کوانتیک 20w50 در اصفهان

خصوصیات روغن موتور کوانتیک 20w50

خصوصیات روغن موتور کوانتیک 20w50 یکی از بهترین ویژگی روغن موتور کوانتیک تهران 20w50 گرانروی مناسب و هم چنین اصطکاک کم و پایین است. یک روغن موتور خوب باید این دو نکته را داشته باشد. چون اگر مقدار گرانروی و اصطکاک کم یا زیاد باشد و تنظیم نباشد می تواند مصرف آن روغن موتور، به موتور آسیب بزند.

یک روغن موتور خوب باید یک سری ویژگی ها و فاکتور هایی داشته باشد. مثلا یکی از این ویژگی‌ ها کم کردن ساییدگی و اصطکاک قطعات موتور است. اگر روغن موتور نتواند درگیری که بین موتور و سایر اجزای ماشین مثل چرخ دنده ها رخ میدهد را کاهش دهد نمی تواند روغن موتور خوبی باشد.

یک روغن موتور خوب باید توانایی خنک کردن قطعات داخلی موتور را داشته باشد. وقتی کارایی و فعالیت موتور زیاد می شود دما و حرارت موتور هم زیاد می شود برای همین یک ماده با وجود داشته باشد که این دمای بالای موتور را کاهش دهد. برای همین روغن موتور خوب در اینجا کاربرد دارد که دمای بالای موتور را که اگر بیشتر شود به موتور آسیب می زند را باید کاهش دهد.

روغن موتور درجه یک باید در برابر خوردگی مقاوم باشد. اگر روغن موتور از این خصوصیت بهره مند باشد می‌تواند موتور را هم  در برابر خوردگی حفظ کند و نگذار هیچ آسیبی به موتور وارد شود.

مرکز خرید انواع روغن موتور کوانتیک اصفهان

مرکز خرید انواع روغن موتور کوانتیک اصفهان بهترین مکان برای خرید روغن موتور الف نمایندگی های فروش و خرید روغن موتور است.  این نمایندگی ها مرکز روغن موتور هود روغن موتورهای تولید شده از کارخانه مستقیماً به این جا آورده می شود و دست هیچ واسطه‌گر و دلالی هم نمی‌افتد. وقتی یک محصول به دست واسطه ها و دلالان نیفتد باعث می‌شود که آن محصول قیمتی ثابتی پیدا کند.

یکی از راه های خرید انواع روغن موتور خرید به صورت عمده و قیمت بالا است. هر چه شما روغن موتور به تعداد بالا و به صورت عمده خریداری کنید قیمت آنها هم برای تان به صرفه تر و ارزان تر در می آید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *