شرکت بهران روغن های مختلفی را در کیفیت های مختلف تولید می کند که هر یک کاربرد ویژه خود را داشته و برای خودروی مخصوص خود به کار می رود.

یکی از محصولات این شرکت روغن موتور گازسوز می باشد، همان گونه که از نامش پیداست مخصوص خودروهای گاز سوز می باشد.

در زمینه فروش این محصول فروشندگان مختلفی در بازار فروش روغن موتور وجود دارد که شما می توانید روغن موتور گازسوز مورد نیاز خود را از آنها تهیه فرمایید.

 

بهترین روغن موتور گازسوز بهران

بهترین روغن موتور گازسوز بهران بیشتر بخوانید: روغن موتور سیکلت ایرانول

یکی از بهترین روغن موتور گاز سوز بهران ، روغن STL می باشد که این روغن از با کیفیت ترین مواد اولیه تولید شده و برای خودروهایی که دارای موتور گاز سوز می باشد که در شرایط سختی از جمله هوا و دما کار می کنند به کار می رود .

از آنجا که این محصول دارای خاکستر سولفاته پایین بوده و همچنین عناصری همچون روی و فسفر در ای نوع روغن پایین می باشد، از این با مبدل های کاتالیستی سازگاری قابل توجهی را دارا می باشد.

روغن موتور گاز سوز بهران  از موادی همچون روغن های پایه معدنی و همچنین سنتتیک بسیار مرغوب و البته مواد افزودنی ویژه و فوق العاده ای تشکیل و تولید نی شود.

از جمله مزیت های این روغن که آن را تبدیل به بهترین روغن موتور بهران کرده است موارد زیر می باشد :

این محصول در برابر اکسیداسیون و همچنین نیتراسیون مقاومت بسیار خوبی داشته که به همین دلیل طول عمر بالایی برخوردار می باشد.

همان گونه که در قبل اشاره نمودیم از سولفاته پایینی برخوردار می باشد که این موضوع باعث می شود تا تشکیل رسوب در محفظه احتراق تا میزان چشم گیری کاهش داشته باشد.

این مدل روغن موتور قابلیت این را دارد که دوده و همچنین آلودگی و ذرات ناشی از احتراق را به طور خوبی پراکنده نماید.

این محصول از خاصیت ضد سایش بسیار عالی برخوردار می باشد که این موضوع باعث کاهش هزینه های عملیاتی شده و در نتیجه به خوبی طول عمر موتور را افزایش می دهد.

این نوع روغن موتور گاز سوز بهران از آنجایی که از مواد اولیه مرغوب و با کیفیتی برای تولید آن استفاده شده است از این رو خاصیت ضد خورندگی و همچنین ضد زنگ زدگی را دارا می باشد و از قطعات دربرابر این آسیب ها به خوبی محافظت می کند.

فروش روغن موتور گازسوز شرکتی

فروش روغن موتور گازسوز شرکتی در نمایندگی فروش ما ، روغن موتور شرکتی با بهترین قیمت ها به فروش می رسد که شنا عزیزان می توانید این محصول را با ضمانت اصل بودن خریداری فرمایید.

می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره روغن موتور گاز سوز شرکتی با شماره های نمایندگی ما تماس حاصل فرمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *