روغن موتور به ماده ی سیالی گفته می شود که برای کارکرد صحیح موتور خودرو بسیار ضروری است و انواع مختلفی دارد که روغن موتور  لیکومولی برای خودرو های دوگانه گاز سوز و بنزینی به کار می رود و تحت لیسانس شرکت لیکومولی آلمان است و کیفیت بسیار بالایی دارد‌. خرید این روغن موتور دوگانه سوز با قیمت مناسب در سایت های مربوط به نمایندگی های آن انجام می شود.

 

خصوصیات روغن موتور لیکومولی دو گانه سوز

خصوصیات روغن موتور لیکومولی دو گانه سوز
بیشتر بخوانید: روغن موتور سایپا

روغن موتور لیکومولی دو گانه سوز خصوصیات بسیار ویژه ای دارد که سبب شده است فروش و تقاضای آن زیاد است. از خصوصیات این روغن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  •  موتور ماشین های دوگانه سوز هنگام کار کردن بیشتر از خودرو های معمولی داغ می شود و روغن موتور معمولی جوابگوی این افزایش دما نیست، ولی روغن لیکومولی در این زمینه به خوبی عمل می کند و افزایش دمای زیاد موتور خودرو را تحمل می کند.
  • این محصول در برابر اکسید شدن مقاومت زیادی دارد و باعث مسدود شدن مجاری روغن رسانی نمی شود.
  • چون سوخت بهتر از بنزین می سوزد، روغن موتور به مواد پاک کننده احتیاجی ندارد و در ماشین های دوگانه سوز که با بنزین هم کار می کند باید این ویژگی حفظ شود. روغن لیکومولی به خوبی این ویژگی را حفظ می کند.
  • این نوع روغن از سوپاپ خودرو به خوبی محافظت می کند و عمر مفید موتور ماشین های دوگانه را افزایش می دهد و برای محیط زیست مشکلی ایجاد نمی کند.

فروش انواع روغن موتور لیکومولی ارزان

فروش انواع روغن موتور لیکومولی ارزان  انواع روغن موتور لیکومولی در بهترین کیفیت تحت لیسانس لیکومولی آلمان تولید می شود و در حجم ها و قوطی های مختلفی ارائه می شود. با افزایش آگاهی مردم نسبت به خصوصیات بی نظیر این روغن موتور، تقاضای آن از سوی مکانیک ها، گاراژدارها و مردم دیگر زیاد است و فروش بالایی دارد.

فروش انواع روغن موتور لیکومولی ارزان در نمایندگی های آن با قیمت بسیار مناسبی به صورت عمده و خرده انجام می شود. این نمایندگی ها دارای وب سایت های فروش اینترنتی محصولات خود هستند و انواع روغن را به صورت مستقیم  به دست مشتری می رسانند، این کار باعث می شود دست واسطه ها کوتاه شود و  فروش روغن  موتور با قیمت پایین تری انجام شود.. این شرکت های سراسر کشور ارسال دارند و شما می توانید در این سایت ها روغن مورد نظر خود را در حجم های یک لیتری و چند لیتری مناسب با هزینه ی خود سفارش دهید  و در کمترین زمان ممکن در مکان دلخواه خود تحویل بگیرید و با اطمینان خاطر از کیفیت فوق العاده این روغن در ماشین خود استفاده کنید. به این شکل می توانید خرید غیر حضوری مطمئنی را تجربه کنید و از تخفیف ویژه ی این نمایندگی ها بهره مند شوید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *