از انواع روغن موتورها جهت استفاده در خوردوهای سواری بنزینی، گازسوز، دیزلی بهره می برند، که فرمولاسیون هر کدام با دیگری بر حسب کاربردشان در انواع موتورها متفاوت است. روغن موتور سپاهان یکی از انواع روغن موتورهای با کیفیت و مرغوب است که در شرکت نفت سپاهان اصفهان تولید می شود، که استفاده از آن سبب حفظ کارایی قطعات موتور و طول عمر بالای آن می شود. جهت خرید روغن موتور سپاهان می توانید از طریق مراکز فروش آن در شهر اصفهان و یا نمایندگی های مجاز خرید و فروش آن در سراسر کشور به صورت حضوری و یا آنلاین اقدام نمایید.

خرید روغن موتور سپاهان با بهترین کیفیت و قیمت

مرکز خرید ارزان ترین روغن موتور سپاهان در تهران

مرکز خرید ارزان ترین روغن موتور سپاهان در تهرانخرید روغن موتور سپاهان از مرکز خرید آن در تهران، از مزایای بیشماری برخوردار است که خرید به ارزان ترین قیمت ممکن یکی از مزایای آن به شمار می رود.

در مورد انتخاب بهترین روغن موتور ایرانی ابتدا باید اطلاعات اولیه راجع به خودرو در وضعیت آب و هوایی آن منطقه را بررسی نمود، نکته بعدی یا بهتر بگوییم مهمترین نکته انتخاب روغن موتور با ویسکوزیته استاندارد خودرو است.

بازار روغن موتور سپاهان یکی از بازارهای پررونق در زمینه فروش روغن موتور است، که به دلیل کیفیت و درجه خلوص فوق العاده فروش آن در داخل و حتی صادرات آن نیز طی سال های اخیر موفقیت آمیز بوده است.

با کیفیت ترین روغن موتور سپاهان تولید شده در کشور

با کیفیت ترین روغن موتور سپاهان تولید شده در کشوریکی از با کیفیت ترین روغن موتورهای تولید شده در کشور از بین ۴ شرکت اصلی تولید کننده این محصول روغن موتور شرکت سپاهان می باشد که در ادامه در خصوص مزایای استفاده از آن مطالبی را عنوان خواهیم کرد.

کیفیت و قیمت دو فاکتور اساسی در خرید و فروش هر محصولی است، روغن موتور های ایرانی نظیر روغن موتور شرکت سپاهان هم از لحاظ قیمت مناسب بوده و هم از کیفیت بالایی برخوردار است.

مزایای استفاده از روغن موتور سپاهان به شرح زیر است:

  • جلوگیری از خورندگی و زنگ زدگی قطعات موتور 
  • قابل استفاده در انواع موتورهای دیزلی و بنزینی
  • مقاومت بالا در برابر اکسیداسیون
  • مقاومت در برابر سایش
  • محافظت از قطعات در برابر دماهای بالا و پایین موتور
  • قدرت گرانروی و ویسکوزیته عالی

بازرگانی فروش روغن موتور سپاهان در مشهد

بازرگانی فروش روغن موتور سپاهان در مشهدشهر مشهد به دلیل اینکه شهری سیاحتی و زیارتی محسوب می شود، روزانه مسافرین زیادی از طریق سامانه حمل و نقل در این شهر جا به جا می شوند، که همین موضوع سبب افزایش تقاضای روغن موتور در این شهر شده است، از این رو یکی از بزرگترین بازرگانی های فروش عمده روغن موتور سپاهان در این شهر می باشد.

قیمت خرید انواع روغن موتور با توجه به ساختار، کیفیت، کارایی، ویسکوزیته و سایر عوامل دیگر متفاوت است، انواع روغن موتور بر حسب پایه روغن به سه دسته زیر تقسیم بندی می شوند:

  • روغن موتور مینرال: بر پایه نفت خام است و هیچ گونه اصلاح شیمیایی بر روی آن صورت نگرفته است، قیمت آن نسبتا ارزان بوده و مخصوص خودروهای کلاسیک و قدیمی می باشد.
  • روغن موتور نیمه سنتتیک: ترکیبی از روغن های سنتتیک و روغن های مینرال است که به مقدار زیادی اصلاح بر روی آن انجام گرفته و کارایی و دوام بالاتری دارد، استفاده از این روغن موتور برای انواع خودروهای پژو مناسب است.
  • طبق آخرین تکنولوژی روغن موتور ساخته شده به طوری که تمام ناخالصی های آن گرفته شده است، همچنین از کیفیت و کارایی بسیار بالایی نسبت به سایرین برخوردار است، از این نوع روغن موتور جهت خودروهای لوکس نظیر هیوندا، تویوتا، بنز، بی ام و و سایر ماشین های مدل بالا استفاده می شود.

مراکز معتبر پخش روغن موتور سپاهان

مراکز معتبر پخش روغن موتور سپاهانروغن موتور اصل و با کیفیت سپاهان را می توانید از طریق مراکز معتبر پخش آن در تهران و سایر شهرستان ها تهیه نمایید.

بازار روغن موتور سپاهان یکی از بازارهای پررونق در زمینه فروش روغن موتور است، که به دلیل کیفیت و درجه خلوص فوق العاده فروش آن در داخل و حتی صادرات آن نیز طی سال های اخیر موفقیت آمیز بوده است.

راه های مختلفی جهت شناسایی بهترین روغن موتور ایرانی با قابلیت های بالا وجود دارد که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت.

همانطور که پیشتر گفته شد مهمترین عامل در خرید روغن موتور کیفیت و قیمت آن است از این رو یکی از فاکتورهای مهم و قابل توجه در مورد کیفیت میزان ویسکوزیته آن است.

ویسکوزیته میزان چسبندگی روغن موتور است،که برای اندازه گیری آن از کدهای مخصوصی استفاده میشود، که بر اساس شاخص هایی نظیر دماهای مختلف، میزان مصرف سوخت، میزان کنترل آلایندگی و سازگاری مناسب تر با قطعات خوردو بر اساس مدل آن تعیین می شود.

حرف W شاخص ویسکوزیته روغن موتور است، هرچه عدد قبل از آن کوچکتر باشد ویسکوزیته و یا گرانروی آن کمتر و در نتیجه روغن موتور رقیق تر و روان تر است.

این نوع روغن موتور برای استفاده در فصول سرد سال مناسب ترین گزینه می باشد، زیرا حالت روانی و رقیقی خود را حفظ کرده و باعث افزایش طول عمر قطعات می شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *