روغن موتور زیک اصلی یکی از با کیفیت ترین انواع روغن موتور می باشد که بیشتر برای خودروهای مدرن و پیشرفته استفاده می شود. گفتنی است که این نوع از روغن موتور یکی از اقلام وارداتی است و تولید داخلی ندارد به همین دلیل دارای قیمت بالاتری نسبت به انواع داخلی می باشد.

برای خرید روغن موتور زیک اصلی می توان به نمایندگی های فروش آن مراجعه کرد همچنین می توان این محصول را به روش مستقیم از شرکت های وارد کننده آن خریداری کرد.

خرید روغن موتور زیک اصلی X7 10W40

مشخصات روغن موتور زیک اصلی X7 10W40

مشخصات روغن موتور زیک اصلی X7 10W40 روغن موتور خارجی زیک اصلی دارای مشخصاتی است که ضمن خرید لازم است که به آنها توجه شود که از جمله این مشخصات می توان به مواردی از این قبیل اشاره نمود:

رنگ آن باید زرد روشن باشد و بدون بو و یا دارای بوی کمی می باشد، حتما باید درب آن پلمپ شده باشد و باید روی ظرف بسته بندی آن تمام اطلاعاتی درباره کیفیت روغن و استاندارد آن و همچنین نام و آدرس شرکت تولید کننده حک شده باشد همچنین باید دانست که قیمت آن گرانتر از انواع دیگر است.

اگر هنگام خرید به این ویژگی ها دقت شود می توان نوع اصل آن را خریداری کرد. روغن موتور زیک به عنوان یک روغن موتور با کیفیت در بین بسیاری از مصرف کنندگان شناخته شده است زیرا این محصول تاثیرات خوبی روی موتور خودرو دارد مثلا باعث عملکرد بهتر موتور در هنگام فعالیت آن می شود و از خوردگی و ساییدگی موتور جلوگیری کرده و موجب روانکاری می شود.

در مصرف کمتر سوخت موثر است و همچنین باعث تمیزی داخل موتور می شود و از بهترین روغن های پایه تهیه می شود به همین دلیل باعث کارایی هر چه بهتر خودرو می شود از بین انواع روغن موتورهایی که به فروش می رسند روغن موتور زیک طرفداران فراوانی دارد و بسیار پر فروش می باشد.

قیمت انواع روغن موتور زیک اصلی

قیمت انواع روغن موتور زیک اصلی قیمت روغن موتور زیک بر اساس نوع و وزن آن و از سوی شرکت تولید کننده بر روی جلد آن مشخص شده است و نوعی روغن موتور گران قیمت محسوب می شود به دلیل نوسانات بازار و نوسان ارز معاملاتی نمی توان برای همیشه قیمت ثابتی برای آن تعریف کرد.

اما امروزه شرکت های فروش این محصول سایت های فروش آنلاینی را طراحی کرده اند که تمامی قیمت ها را به صورت به روز رسانی شده در اختیار مردم مصرف کننده قرار می دهند گرچه این روغن موتور قیمت بالاتری دارد ولی به لحاظ کیفیت و عملکرد خوبی که در محافظت از موتور خودرو دارد باعث می شود که بیشتر مورد استفاده قرار بگیرد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *