یکی از محصولات اصلی پالایشگاه های نفت در ایران که برای صنایع خودروسازی از اهمیت بسیاری برخوردار است روغن موتور می باشد. انواع مختلف روغن موتور برای خودروهای ایرانی در پالایشگاه های ایران تولید می شود. یکی از این محصولات روغن موتور ایرانول 12000 است. از این روغن برای خودرو پراید به میزان زیادی استفاده می گردد. ویژگی های این نوع روغن موتور چیست و از کجا می توان آن را تهیه کرد؟

 

معرفی روغن موتور ایرانول 12000 پراید

معرفی روغن موتور ایرانول 12000 پراید

بیشتر بخوانید: روغن موتور پراید

با توجه به این که خودروهای ایرانی توسط خودروسازهای کشور ساخته می‌شوند و تأمین قطعات آنها در داخل کشور صورت می گیرد بنابراین استفاده از روغن ساخته شده توسط پالایشگاه های ایران نسبت به سایر روغن ها ارجحیت دارد. روغن ایرانول 12000تولید شده توسط شرکت روغن موتور تهران از جمله روغن های با پایه نیمه سنتتیک بوده  و در آن از مواد افزودنی با کیفیت بالا  استفاده شده است.

این روغن موتور مختص تمامی فصول و انواع شرایط آب و هوایی می باشد.

روغن موتور ایرانول 12000 در انواع خودروهای خانواده پراید مانند پراید 111، 131، 132و 151 مورد استفاده قرار می گیرد.

از ویژگی های این محصول می توان به قدرت پاک کنندگی بالای آن و جلوگیری از  ایجاد رسوبات ناشی از احتراق در قسمت‌های مختلف موتور اشاره کرد. این روغن موتور با داشتن خاصیت روانکاری بالا مانع از ایجاد خوردگی قطعات موتور می‌شود  و به همین خاطر در افزایش طول عمر مفید موتور نقش دارد.

قدرت جذب حرارت و انتقال آن به سیستم خنک کننده خودرو در این روغن موتور بالا بوده و بنابراین مانع از وارد آمدن آسیب به اجزای داخلی موتور می شود.

این محصول معمولا در قوطی های فازی 4 لیتری در بازار وجود دارد و دارای سطح کیفیت SJ  در بین انواع روغن موتور ها می باشد.

فروشندگان روغن موتور ایرانول در تهران

فروشندگان روغن موتور ایرانول در تهران

چنانچه در زمینه فروش انواع روغن موتور دارای فروشگاه می باشید و یا به علت صادرات خودروی ایرانی به کشورهای دیگر به صادرات این محصولات به آن کشورها اشتغال دارید. استفاده روغن ایرانول 12000 می تواند گزینه بسیار مناسبی براي توسعه کسب و کار و تجارت شما باشد.

براي خريد این محصول می توانيد با فروشندگان روغن موتور به طور مستقیم ارتباط برقرار نموده و ضمن کسب اطلاعات بیشتر از سایر مشخصات این محصول و قیمت فروش آن، نسبت به سفارش این نوع پارچ اقدام نماييد.

سفارش شما در اسرع وقت و با رعایت شرایط حمل و نقل سالم به آدرس اعلامی توسط شما ارسال خواهد شد. در ضمن سفارش عمده این محصول مشمول تخفیف ویژه بوده و بنابراین با قیمت ارزان تری می توانيد آن را به دست آورید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *